Menu

Hímesbolt

Hímzett termékek webshop

Panaszkezelés

Panasz közlése Panasz kezelése
Személyesen:
9011 Győr Molnár utca 42.
Hétköznap 8:00 – 18:00
Szóbeli panaszát azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a panasz kezelésével nem ért egyet, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén azonnal átadjuk. A telefonon közölt szóbeli panasz esetén az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelünkkel egyidejűleg megküldjük. Egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.
Telefonon:
+36 20 912 67 03
Hétköznap 8:00 – 18:00
Postai úton:
Faragó Csilla
9011 Győr Molnár utca 42.
A panaszok kivizsgálására és a válaszadásra rendelkezésre álló határidő a panasz vállalkozásunkhoz történő beérkezésétől számított 30 naptári nap. Vállalkozásunk az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő legkésőbb harminc naptári napon belül megküldi Önnek.
Elektronikus levélben:
himesmuhely@gmail.com