Panasz közlése | Panasz kezelése |
---|---|
Személyesen: 9011 Győr Molnár utca 42. Hétköznap 8:00 – 18:00 |
Szóbeli panaszát azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a panasz kezelésével nem ért egyet, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén azonnal átadjuk. A telefonon közölt szóbeli panasz esetén az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelünkkel egyidejűleg megküldjük. Egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el. |
Telefonon: +36 20 912 67 03 Hétköznap 8:00 – 18:00 |
|
Postai úton: Faragó Csilla 9011 Győr Molnár utca 42. |
A panaszok kivizsgálására és a válaszadásra rendelkezésre álló határidő a panasz vállalkozásunkhoz történő beérkezésétől számított 30 naptári nap. Vállalkozásunk az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő legkésőbb harminc naptári napon belül megküldi Önnek. |
Elektronikus levélben: himesmuhely@gmail.com |